Datavetoisen markkinoinnin case-kurssi
Vain ASML-jäsenyritysten ammattilaisille kahden päivän tehosessio:
ASML:ssä (Bulevardi 44) ti 23.8. – ke 24.8. klo 9.30 – 15.30 (lounas klo 12-13)
Tiistai 23.8.
Mitä dataa voi hyödyntää markkinoinnissa ja liiketoiminnassa?
• Miten yritys hyötyy datasta?
• Miten kuluttaja hyötyy datasta?
• Mitä dataa tarvitaan vuonna 2025 puhuttelevaan ja myyntiä tuovaan markkinointiin?
Workshop: Liiketoimintahyöty datasta
Datavetoinen markkinointi
• Asiakasymmärryksen parantaminen
• Markkinoinnin ja sisältöjen kohdentaminen
• Markkinointiin liittyvien prosessien automatisointi
• Myynnin ja markkinoinnin integrointi
• Mainonnan kohdentaminen ja tulosten analyysit
• Case-esimerkkejä.
Workshop: Datan käyttöalueet
Yhteenveto päivästä
Keskiviikkona 24.8.
Data ja mainonta
• Miten Facebook, Instagram, Linkedin, Google ja muut alustat keräävät dataa meistä?
• Miten teet järkeviä datavetoisia kampanjoita: vinkit ja sudenkuopat
• Datan tulkitseminen: miten luet fiksusti Google Analyticisiä?
• Miten voin kaivaa Facebookin Business Managerista ROI-raportin?
• A/B testaamisen haasteet
• Tulevat evästemuutokset ja IOS 14.5. huomiot
Workshop: Digitaalisen mainonnan menestysmittarit ja data
Markkinoinnin ohjaaminen datalla
• Mitä datalla toiminen edellyttää markkinointitiimiltä ja organisaatiolta?
• Miten kehitetään dataa systemaattisesti?
• Miltä tyypillinen etenemissuunnitelma näyttää?
• Miten markkinoinnin osalta
• Mitä tulee tietää markkinoinnin lainsäädännöstä?
Workshop: Etenemissuunnitelma
Yhteenveto päivästä ja case-kurssista
Hinta: 990 euroa + alv 24 % (Sisältää lounaan ja taukotarjoilut). Osallistumismaksut laskutetaan. Osallistujan voi veloituksetta vaihtaa toiseen. Ohjelmaan saattaa tulla muutoksia.