Tilaa Asiakkuusindeksi 2022 -tutkimuksen perusraportti veloituksetta >>>>>
Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakaskokemuksesta ja asiakasuskollisuudesta. Tutkimukseen vastasi tänä vuonna 4087 kuluttajaa arvioiden 56 yritystä (ks. yrityslistaus alla). Tutkimus on toteutettu vuodesta 2009 alkaen.
Tänä vuonna maksullinen toimialaraportti sisältää Asiakkuusindeksin peruselementtien syväanalyysin lisäksi kokonaan uuden osion vastuullisuudesta ja sen osa-alueista, sekä tuoreet tulokset asiakkaiden kokemista hinnanmuutoksista ja niiden hyväksyttävyydestä.
Asiakaskokemukseltaan parhaat yritykset 2022
Tilaa maksuton raportti, jossa mukana kaikki yritykset >>>>>>>>>
Asiakasuskollisuudeltaan parhaat yritykset 2022
Tilaa maksuton raportti, jossa mukana kaikki yritykset >>>>>>>>>
Tutkitut yritykset 2022
Tutkitut yritykset: Matkailu: Aurinkomatkat, TUI, Tjäreborg, Finnair, Tallink Silja, Viking Line, Eckerö Line, VR, OnniBus, HSL ja Tier. Päivittäistavarakaupat: K-ruokakaupat, Lidl ja S-ruokakaupat. Pankit & Vakuutus: Aktia, Danske Bank, Nordea, OP Pankki, POP-pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Fennia, If, LähiTapiola ja Pohjola Vakuutus. Rahapelit: Veikkaus, Unibet, Mr. Green ja PAF. Sähköyhtiöt: Fortum, Helen, Oomi ja Vattenfall. Teleoperaattorit: DNA, Elisa/Saunalahti, Telia. Omnichannel: Alko, Amazon, Biltema, Sokos, Stockmann, IKEA, Tokmanni, Clas Ohlson, Motonet, Ellos, Musti & Mirri, Power, Verkkokauppa.com, XXL, Zalando, Gigantti ja Yliopiston Apteekki. Terveyspalvelut: Mehiläinen, Pihlajalinna ja Terveystalo.