ASIAKKUUSINDEKSI 2021 -TUTKIMUS
Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen tutkimus suomalaisten yritysten asiakaskokemuksesta ja asiakasuskollisuudesta. Tutkimukseen vastasi tänä vuonna 3764 kuluttajaa arvioiden 55 yritystä (ks. yrityslistaus alla). Tutkimus on toteutettu vuodesta 2009 alkaen.
Asiakaskokemukseltaan parhaat yritykset 2021
Tilaa maksuton raportti, jossa mukana kaikki yritykset >>>>>>>>>
Asiakasuskollisuudeltaan parhaat yritykset 2021
Tilaa maksuton raportti, jossa mukana kaikki yritykset >>>>>>>>>
Tutkitut yritykset 2021
Matkailu: Aurinkomatkat, TUI, Tjäreborg, Norwegian, Finnair, SAS, Tallink Silja, Viking Line, Eckerö Line, VR, OnniBus, HSL ja Tier. Päivittäistavarakaupat: K-ruokakaupat, Lidl ja S-ruokakaupat. Pankit & Vakuutus: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, OP Pankki, POP-pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Fennia, If, LähiTapiola ja Pohjola Vakuutus. Rahapelit: Veikkaus ja PAF. Sähköyhtiöt: Fortum, Helen ja Vattenfall. Teleoperaattorit: DNA, Elisa/Saunalahti, Telia. Omnichannel: Alko, Amazon, Biltema, Sokos, Stockmann, IKEA, Tokmanni, Clas Ohlson, Motonet, Ellos, Musti & Mirri, Verkkokauppa.com, XXL, Zalando, Gigantti ja Yliopiston Apteekki. Terveyspalvelut: Mehiläinen, Pihlajalinna ja Terveystalo.