WOW – Palvelua! Raportti Digiajan asiakaspalvelusta
Brändi ja asiakaskokemus rakentuvat isosti palvelukohtaamisissa. Tai murentuvat. Palvelumarkkinoinnin paluu on niin totta. Data In, Delight Out. Asiakkuusmarkkinointiliitto (ASML) ja Microsoft työstivät raportin modernista asiakaspalvelusta ja sen ajankohtaisista teemoista. Raportissa käsitellään mm.
- sosiaalista asiakaspalvelua
- huonon palvelun hintaa
- nopeuden merkitystä
- mittaamista ja seurantaa
Mukana myös suomalaisten tekijöiden haastattelumietteitä asiakaspalvelusta 8 eri elementin äärellä.
Vastaamassa ovat Janne Pullinen/Aller, Mikki Inkeroinen/Expert, Mikko Sirkiä/Lindorff, Jarmo Lipiäinen/Kotimaa, Heikki Ilvessalo/Castrén&Snellman, Jussi Piri/Suomen Lähikauppa.
[ssbp]