
Oma puhelinmyynti on medialiiketoimintamme verenkierron sydän
Kaisa Ala-Laurila, toimitusjohtaja , A-lehdet | 04.02.2019Olemme perheyritys kolmannessa sukupolvessa. Meille jokainen työtehtävä on tärkeä, ja kaikki ymmärtävät puhelinmyynnin merkityksen. Olen usein verrannut puhelinmyyntiä medialiiketoimintamme sydämeksi, joka pumppaa jatkuvasti uutta verta ja vauhtia elimistöön. Lue lisää »
Reiluus ei ole mikään taikatemppu tai korillinen ihmeellisiä asioita. Se on arjen valintoja, arjen tekoja, tekoja, jotka tulevat sydämestä ja aidosta halusta välittää. Lue lisää »

Sanoma panostaa myyjien valmentamiseen ja kouluttamiseen
Johanna Maula, Sales Director, tele , Sanoma Media Finland | 28.01.2019Valmentaminen ja kouluttautumismahdollisuus ovat vaikuttaneet myönteisesti työyhteisön ilmapiiriin, myyjien jaksamiseen, sitoutumiseen sekä työntekijöiden että yrityksen menestykseen. Lue lisää »

On palkitsevaa myydä asiakkaille sitä, mitä he oikeasti tarvitsevat
Elmeri Kekkonen , mySafety | 27.09.2016Usein asiakas oli myös selvästi innoissaan tuotteesta. Silloin jäi itsellekin sellainen olo, että oli auttanut asiakasta – ja se vasta olikin palkitsevaa! Lue lisää »
Voin suositella myyntineuvottelijan työtä muillekin nuorille. On mukavaa, kun saa jutella erilaisten ihmisten kanssa. Pitää kuitenkin muistaa, että linjan toisessakin päässä on ihminen. Joskus asiakas voi ”lyödä luurin korvaan”, mutta sitä ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. Pitää vain pysyä positiivisena ja jatkaa soittamista. Lue lisää »