Esittelyssä tuorein ASML-jäsenyritys:
NayaDaya Oy on vuonna 2016 perustettu suomalainen startup-yritys
08.05.2019
NayaDaya Oy kasvattaa henkilöstön ja asiakkaiden sitoutumista tunneälyn, tieteen ja teknologian avulla. NayaDaya®-ratkaisu mahdollistaa tunteiden tunnistamisen sekä sitoutuvan, positiivisen ja yhteisöllisen käyttäytymisen ennakoinnin ja vahvistamisen. Uudenlaisen ymmärryksen avulla torjutaan sitoutumisen puutetta, joka on yritysten ja organisaatioiden suurimpia ongelmia. Toisin kuin kyselyt ja emoji-sovellukset tunneteknologia mittaa ja analysoi todellisia tunteita kaiken aikaa. Lähes reaaliaikaisen tunnedatan sekä tunteiden tulkintaa ja toimenpiteitä ohjaavien online-työvälineiden avulla kipupisteitä voidaan hoitaa ennakoivalla tavalla, myös nopeasti muuttuvissa olosuhteissa. Tunneteknologia perustuu tieteelliseen tutkimukseen, algoritmiin ja Emotional Value Index (EVI) -tunnuslukuun. Skaalautuva pilvipalvelu on luotu globaaleille markkinoille – toimijoille, jotka haluavat lisätä empatiaa, luoda ihmiskeskeistä eettistä liiketoimintaa ja olla 2020-luvun voittajia.
”Sitoutuminen perustuu asiakkaiden ja henkilöstön tunteisiin. Luontevin tapa kasvattaa sitoutumista ja taklata sitoutumisen puutetta on ymmärtää ihmisten tunnekokemuksia ja tunneperäistä käyttäytymistä sekä vaikuttaa molempiin olosuhteita ja viestintää kehittämällä. Näin luodaan hyvinvointia ja tehdään parempaa tulosta. Yleisesti mitattava tyytyväisyys on vain yksi tunteista. Tyytyväisyyden tyypillinen seuraus on ”älä tee mitään” – miksi mitata ja tavoitella ainoastaan yhtä tunnetta, jolla on taipumuksena jopa passivoida ihmisiä?”, CEO & Co-founder Timo Järvinen NayaDaya Oy:stä sanoo. Katso heti lisää.