Tilaa tutkimusraportti veloituksetta:
Miten koronavirus vaikuttaa markkinointiin?
09.04.2020
ASML teki yhteistyössä IAB:n ja Avauksen kanssa kyselytutkimuksen koronan vaikutuksista markkinointipanostuksiin (3.4.-7.4.). Kohderyhmänä oli markkinoinnin päättäjät ja vaikuttajat. Tutkmustulokset julkaistiin 8.4. Suomen lisäksi myös Ruotsin kattavassa tutkimuksessa selvitettiin mm.
- Miten korona vaikuttaa markkinointibudjetteihin tänä vuonna?
- Kanavakohtaiset panostukset: nousussa, laskussa ja ennallaan?
- Suomi ja Ruotsi: samassa vai eri veneessä?
- Mitkä ovat yritysten tärkeimmät prioriteetit tällä hetkellä?
- Koronan vaikutuksia markkinointihenkilöstöön?
- Markkinoinnin 3 tärkeintä tavoitetta kriisin keskellä?
>>>> Katso Ma&M:n juttu tutkimuksen päälöydöksistä ja tuloksista.
>>>>>>> TILAA MAKSUTON TUTKIMUSRAPORTTI
[ssbp]