Esittelyssä uusin ASML-jäsenyritys:
LeadCloud on yritys- ja kuluttajadataan erikoistunut yritys
17.12.2019
Leadcloud (Leadventure Oy) on kohderyhmien, analytiikan sekä yritys- ja kuluttajadatan taitaja – yhtä aikaa uusi ja vanha tekijä asiakkuusmarkkinoinnin pelikentällä. Yritys on laajentanut nopeasti roolinsa yritysten ja kuluttajien puhelinkohderyhmien palveluista markkinointidatan monipuoliseen välittämiseen ja jalostamiseen. Leadcloud kasvaa liiketoimintakauppojenkin myötä, ja työntekijämäärä on enemmän kuin tuplaantunut tänä vuonna.
Tehtävänä on olla alan uudistaja. Liian monella yrityksellä, järjestöllä ja julkisen sektorin on toimijalla käytössään heikosti jäsenneltyä ja vaikeasti käytettävää dataa. Sen hyödyntäminen on tehotonta. Leadcloudin näkökulmasta kasvava datan määrä ei ole ratkaisu, vaan ratkaisevaa on kyky datan hyödyntämiseen.
”Tulemme lähitulevaisuudessa julkistamaan uusia palveluita ja uuden ilmeemme”, lupaa myyntijohtaja Olli Suvanto.
Yhtiön kasvun myötä nykyinen asiakaskunta on kattava otos suomalaista yhteiskuntaa. Asiakaskunnan muodostavat satojen pienten yritysten lisäksi esimerkiksi suurimmat finanssialan toimijat, suuret kansalaisjärjestöt ja kunnat. Asiakkaita yhdistää tarve kohdata oikeat kontaktit. Kohtaamiseen tarvitaan yhteystietojen lisäksi kyky puhutella oikein oikeissa kanavissa.
Omassa tarjonnassaan yhtiö hyödyntää kattavia datalähteitä: Leadcloud on Väestörekisterikeskuksen, Liikenne- ja viestintävirasto Traficomin, Suomen numeropalvelun ja Fonectan datakumppani. www.leadcloud.fi
Tutustu kuluttajakohderyhmien hakupalveluun
Tutustu yrityskohderyhmien hakupalveluun