ASML on tietointensiivisen liiketoiminnan ja markkinoinnin toimialayhteisö. Toimintamme ytimessä ovat asiakasymmärryksen ja –uskollisuuden kehittäminen, asiakastiedon ja analytiikan hyödyntäminen, asiantunteva edunvalvonta sekä liiketoimintalähtöinen ja ketterä jäsenneuvonta erityisesti tietosuoja-asioissa. ASML:n jäsenyhteisössä on yli 3000 ammattilaista, jotka ovat kiinni ASML:n tietovirroissa, palveluissa, tapahtumissa ja ryhmissä. Annetaan asiakkaidemme, jäsenyritystemme ammattilaisten kertoa kokemuksiaan:
“Markkinointi muuttuu nyt ennätyksellisen nopeasti. Mielestäni ASML omalta osaltaan tukee jäseniään tässä isossa digitaalisuuden ja datalähtöisyyden ajamassa murroksessa. ASML-jäsenyys on ollut Avaukselle erittäin hyödyllinen. Asiakkuusohjelmien rakentamisessa ASML on tarjonnut meille Suomen kovinta juridista asiantuntemusta ja näkemystä viranomaissääntelyn kehityksestä. Ja ASML:n kanssa on aina erinomaisen mukavaa ja helppoa olla tekemisissä – sekin on loppupelissä meille hyvinkin tärkeä asia.”
Tom Nickels, toimitusjohtaja, Avaus Marketing Innovations
”Kun tarvitsen hyvän tietopaketin tai lisätietoja vaikkapa kohdennetun, personoidun markkinoinnin eri aihealueista, niin olen yhteydessä ASML:oon. Apua olen saanut aina nopeasti ja vaivattomasti. Tietopaketit ovat laajoja ja kansainvälisiä, ne antavat hyvää ”herätystä” omaan pohdiskeluun. Yhteydenpito on varsin mutkatonta. ASML on hyvä brändi, jota luotsaa osaavat ja innostuneet ammattilaiset!”
Sirpa Vesamäki-Koivisto, Asiakkuusmarkkinointipäällikkö, Kesko (nyk. Fennia)
”ASML on mitä parhain kumppani asiakkuusmarkkinoinnin lainsäädäntöön ja uusiin konsepteihin liittyvissä kysymyksissä. Se on paikka, johon aina ensimmäisenä soitan kun tarvitsen apua tai laadukasta sparrausta!”
Miika Malinen, CDO, Musti ja Mirri Group (nyk. Woolman)
”Tunnen ASML:n vuosien takaa, mutta aina se yllättää minut ylivertaisella asiantuntemuksellaan, auttamishalullaan ja laaja-alaisuudellaan. ASML tuntee haasteemme, hakee ja jäsentää tietoa ja auttaa meitä kaikkia yhdessä löytämään ratkaisuja. Ja meillä on jopa hauskaakin, vaikka välillä vaikeidenkin asioiden äärellä!”
Oili Kalm-Parantainen, kuluttajamyynnin johtaja, A-lehdet
“ASML toimii mielestäni hyvänä liimana myyntihenkisen liiketoiminnan ja viranomaisnäkemysten välillä. Eri näkemysten yhteensovittaminen tuo laajempaa näkökulmaa, etenkin nopeasti kehittyvässä sähköisessä liiketoiminnassa. Lisäksi asiantuntijayhteisössä pysyy ajan hermolla uusista trendeistä ja case-esimerkeistä. Lähden ASML:n tilaisuuksiin aina ajatusten ryöstöretkelle.”
Timo Arvonen, Customer Relations Manager, Veikkaus
Jäsenhakulomake löyty sivun oikeasta laidasta. Lisätietoja Jari Perko, jari( )asml.fi, 0405659700.