Loistosäässä viime torstaina pelatun ASML-Golfin voittajina tuulettivat Gustav Bergström (Kotimaan Energia) ja Miika Toivanen (Fortum). Energinen pelipari jätti viiden bogipisteen päähän kakkostilalle kammenneet Pasi Tammisen ja Tero Oinosen Tamminen Oy:stä. Tasapistein heidän kanssaan kolmanneksi taisteli Timo Arvonen (Veikkaus) ja Juhani Kiiskinen (Drumsö Brand Machine). Lue lisää »
Viime vuonna suoramyyntiyritykset myivät kuluttajille Suomessa yli 151 miljoonaa eurolla ja EU-maissa lähes 30 miljardilla eurolla. Tiedot käyvät ilmi alan kattojärjestön WFDSA:n (World Federation of Direct Selling Association) yhdessä kunkin maan toimialajärjestön kanssa toteuttamasta selvityksestä. Lue lisää »
Puhelinmyyntiä koskevat kuluttajien yhteydenotot kuluttajaviranomaisille ja kuluttajaneuvojille ovat laskussa. Tämä ilmenee Asiakkuusmarkkinointiliiton vertailusta jossa viranomaistilastojen yhteydenottolukuja tammi-huhtikuulta 2019 on verrattu vuoden 2018 vastaavaan ajanjaksoon. Lue lisää »
Tunteet vaikuttavat päätöksentekoon ja käyttäytymiseemme enemmän kuin mikään muu ja mistä tahansa kokemuksesta yli puolet on tunnetta. Kuitenkin yritykset keskittyvät asiakaskokemuksen mittareilla useimmiten vain tyytyväisyyteen. VibeVision® on yliopistoyhteistyössä kehitetty sähköinen työkalu tunnekokemuksen mittaamiseen ja analysointiin ja sen avulla on mahdollista mitata tunteet oikea-aikaisesti ja helposti. Lue lisää »
Helsinki Business College tarjoaa monipuolisia koulutus- ja työelämäpalveluita metropolialueen elinkeinoelämälle. ASML:n kanssa partner-sopimuksen tehnyt Helsinki Business College (www.bc.fi) on moderni ja dynaaminen, työelämän osaajia kouluttava ammatillinen oppilaitos, joka on erikoistunut liiketoiminnan sekä tieto- ja viestintätekniikan koulutusaloille. Lue lisää »
NayaDaya Oy kasvattaa henkilöstön ja asiakkaiden sitoutumista tunneälyn, tieteen ja teknologian avulla. NayaDaya®-ratkaisu mahdollistaa tunteiden tunnistamisen sekä sitoutuvan, positiivisen ja yhteisöllisen käyttäytymisen ennakoinnin ja vahvistamisen. Uudenlaisen ymmärryksen avulla torjutaan sitoutumisen puutetta, joka on yritysten ja organisaatioiden suurimpia ongelmia. Toisin kuin kyselyt ja emoji-sovellukset tunneteknologia mittaa ja analysoi todellisia tunteita kaiken aikaa. Lue lisää »
SOK:n asiakkuusjohtaja Pekka Malmirae on valittu Asiakkuusmarkkinointiliton (ASML) hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi. Varapuheenjohtajana jatkaa CIL Suomen toimitusjohtaja Timo Similä. Lue lisää »
Suomalaisista 74 prosenttia suhtautuu mainontaan myönteisesti tai neutraalisti, naiset suhtautuvat mainontaan miehiä hieman myönteisemmin. Yli puolet (52%) kokee mainonnan olevan mukana luomassa talouskasvua. Lue lisää »
Millainen on maailman parhaiden asiakaskokemusten anatomia? Mikä on joukkoliikenteen Spotify? Millainen on tunneälykäs markkinoija ja mitä on tunnetekoäly? Miten saat asiakaspotentiaalin kartalle? Miksi markkinoinnin kannattaa kokeilla sprinttimallia? Muun muassa näihin kysymyksiin löydät vastauksen Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirjasta 2019. Lue lisää »
Rukakeskus-konserni on vastannut Rukan rinnetoiminnoista vuodesta 1973 ja Pyhän rinnetoiminnoista vuodesta 1987 lähtien. Se on Suomen johtavia matkailuyrityksiä ja hiihtokeskustoimialan markkinajohtaja 20 prosentin osuudella hissilippujen myynnistä. Yhtiöt toimivat Rukan ja Pyhän kansainvälistyvissä, ympärivuotisissa matkailukeskuksissa. Liikevaihto on noin 28 miljoonaa euroa ja konserni työllistää noin 160 ihmistä. Lue lisää »
