NayaDaya Oy kasvattaa henkilöstön ja asiakkaiden sitoutumista tunneälyn, tieteen ja teknologian avulla. NayaDaya®-ratkaisu mahdollistaa tunteiden tunnistamisen sekä sitoutuvan, positiivisen ja yhteisöllisen käyttäytymisen ennakoinnin ja vahvistamisen. Uudenlaisen ymmärryksen avulla torjutaan sitoutumisen puutetta, joka on yritysten ja organisaatioiden suurimpia ongelmia. Toisin kuin kyselyt ja emoji-sovellukset tunneteknologia mittaa ja analysoi todellisia tunteita kaiken aikaa. Lue lisää »
SOK:n asiakkuusjohtaja Pekka Malmirae on valittu Asiakkuusmarkkinointiliton (ASML) hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi. Varapuheenjohtajana jatkaa CIL Suomen toimitusjohtaja Timo Similä. Lue lisää »
Suomalaisista 74 prosenttia suhtautuu mainontaan myönteisesti tai neutraalisti, naiset suhtautuvat mainontaan miehiä hieman myönteisemmin. Yli puolet (52%) kokee mainonnan olevan mukana luomassa talouskasvua. Lue lisää »
Millainen on maailman parhaiden asiakaskokemusten anatomia? Mikä on joukkoliikenteen Spotify? Millainen on tunneälykäs markkinoija ja mitä on tunnetekoäly? Miten saat asiakaspotentiaalin kartalle? Miksi markkinoinnin kannattaa kokeilla sprinttimallia? Muun muassa näihin kysymyksiin löydät vastauksen Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirjasta 2019. Lue lisää »
Rukakeskus-konserni on vastannut Rukan rinnetoiminnoista vuodesta 1973 ja Pyhän rinnetoiminnoista vuodesta 1987 lähtien. Se on Suomen johtavia matkailuyrityksiä ja hiihtokeskustoimialan markkinajohtaja 20 prosentin osuudella hissilippujen myynnistä. Yhtiöt toimivat Rukan ja Pyhän kansainvälistyvissä, ympärivuotisissa matkailukeskuksissa. Liikevaihto on noin 28 miljoonaa euroa ja konserni työllistää noin 160 ihmistä. Lue lisää »
Nurmijärvi-Golfissa viime keskiviikkona pelatussa ennätystasaisessa ASML-Golfissa voittajista ei jäänyt epäselvyyttä. VendaFinlandin Hanna Autio parinaan Sari Castren (kuvassa vasemmalla) kaappasivat kiertopalkinnon kainaloonsa selvällä erolla muihin. Autio täydensi kisamenestystään voittamalla myös Pisin draivi -erikoiskilpailun. Lue lisää »
Suoramyyntialan koko oli arviolta 178 miljoonaa euroa Suomessa ja EU-maissa lähes 30 miljardia euroa viime vuonna. Tiedot käyvät ilmi alan kattojärjestön WFDSA:n (World Federation of Direct Selling Associations) yhdessä kunkin maan toimialajärjestön kanssa toteuttamasta selvityksestä. Lue lisää »
Smartum on vuonna 1995 perustettu suomalainen perheyritys, joka kehittää hyvinvointia edistäviä ratkaisuja työelämän käyttöön. Myyntisaagan missiona on tehostaa suomalaisten myyjien työtä ja tuplata heidän myyntituloksensa. Lue lisää »
”ASML määrittelee asiakkuusmarkkinoinnin tietointensiiviseksi liiketoimintatavaksi ja -kulttuuriksi, jonka keskiössä on asiakas, asiakaskokemus ja asiakasymmärrys. Koko ASML-yhteisössä asiakkaan arvo ymmärretään tarpeeksi syvällisesti ja laajasti. Asiakkuusmarkkinoinnin kokonaisuus on niin kiehtova, että en voinut jättää käyttämättä tilaisuutta osallistua vielä tiiviimmin liiton toimintaan, jossa tukenani ovat kokeneet ja osaavat hallituskollegat ja pätevä ASML:n henkilöstö” Lue lisää »
