ASML:n vuosikokouksessa Keskon Toni Jarimo (Director, Marketing and Web Analytics) valittiin hallituksen puheenjohtajaksi ja A-lehtien kuluttajamyynnistä vastaava johtaja Oili-Kalm Parantainen hallituksen varapuheenjohtajaksi. Uusina hallituksen jäseninä aloittavat Pekka Litmanen (Asiakkuusjohtaja, SOK) ja Saara Pietilä (Head of Marketing Services, Posti). Lue lisää »
Miten korona vaikuttaa markkinointibudjetteihin tänä vuonna? Suomi ja Ruotsi: samassa vai eri veneessä? Mitkä ovat yritysten tärkeimmät prioriteetit tällä hetkellä? Mitkä ovat koronan vaikutukset markkinointihenkilöstöön? Markkinoinnin 3 tärkeintä tavoitetta kriisin keskellä? Kanavakohtaiset panostukset: nousussa, laskussa ja ennallaan? Lue lisää ja löydä vastaukset tutkimusraportista »
Uusi tutkimus paljastaa brändien vaikutukset kuluttajien tunteisiin ja käyttäytymiseen. ”Brändien emotionaalinen arvo” -tutkimus avaa rikkaan näkymän kuluttajien tunteisiin brändejä kohtaan. Tulokset läpivalaisevat uudella tavalla inhimillisiä kokemuksia, merkityksiä, käyttäytymistä, sitoutumista ja kilpailua. Lue lisää »
Millaista on johtaminen palveluammattina? Asiakaskokemus vai henkilöstökokemus edellä? Miten asiakkaan ääni saadaan kuuluviin investointeja mietittäessä? Asiakaskeskeinen johtaminen – mitä se vaatii ja miten se syntyy? Miten saadaan takaraivon tuulikaapista apua luovuuden kriisiin? Miten hyödynnät dataa ihmisiä inspiroivalla tavalla? Kuka söi evästeesi? Myynnin ja markkinoinnin pitkäaikaisen seurustelusuhteen vakinaistaminen: tekoäly pappina? Muun muassa näihin kysymyksiin löydät vastuksen Asiak … Lue lisää »
SATO Oyj on yksi Suomen johtavista vuokranantajista. Sen tavoitteena on tarjota kattavat vuokra-asumisen vaihtoehdot ja erinomainen asiakaskokemus sekä luoda kukoistavia naapurustoja, joissa ihmiset voivat hyvin. SATO rakennuttaa, ostaa ja korjaa kaupunkikoteja, joissa asiakkaiden on turvallista, huoletonta ja mukavaa asua. Se kehittää monipuolisia asumisratkaisuja erilaisiin asumistarpeisiin sekä tuottaa asiakkaille arkea helpottavia etuja ja elämyksiä. Palvelulupaus on: Koti kuten haluat. Lue lisää »
Leadcloud tarjoaa helppokäyttöisiä työkaluja ja keskittynyttä osaamista kohderyhmien ostamiseen ja päivittämiseen muun muassa myynti-, markkinointi- ja tutkimuskäyttöön. Lue lisää »
Markkinajohtajana Freebo on toimialan suunnannäyttäjiä: tyytyväinen asiakas on tekemisen laadun tärkein mittari. Freebo tekee aurinkosähkön tuottamisesta helppoa, luotettavaa ja vaivatonta. Ilmastonmuutoksen hillitseminen on Freebon liiketoimintaa. Toiminnan keskiössä on vastuullisuus. Freebo auttaa kuluttajia kohtaamaan tulevaisuuden kestävillä ratkaisuilla. Lue lisää »
VTT on visionäärinen tutkimus-, kehitys- ja innovaatiokumppani. Se tarttuu globaaleihin haasteisiin ja luo niistä kestävän kasvun mahdollisuuksia. VTT auttaa yhteiskuntaa kehittymään ja yrityksiä kasvamaan teknologisten innovaatioiden avulla – ajattelemalla beyond the obvious. Sillä on yli 75 vuoden kokemus huippututkimuksesta ja tieteeseen perustuvista tuloksista. VTT:n liikevaihto ja liiketoiminnan muut tuotot ovat 268 miljoonaa euroa. VTT luo vaikuttavuutta, kun innovaatiot ja liiketoiminta k … Lue lisää »
Asiakkuusindeksi 2019 -tutkimuksen tulosjulkistuksessa asiakaskokemus-indeksissä ykköseksi nousi Aurinkomatkat pistein 83,2. Toiselle sijalle ylsi Musti ja Mirri (81,2) ja kolmanneksi tuli Yliopiston Apteekki (79,5). Kärkikolmikko pysyi samana kuin viime vuonna, mutta järjestys muuttui. Asiakasuskollisuutta kartoittavan indeksin ykkönen oli IKEA pistein 73,9, kakkosena HSL (72,6) ja kolmantena oli OP (71,8). Lue lisää »
Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML) suoramyyntigaalassa viime perjantaina palkittiin alan parhaat tekijät: vuoden suoramyyntiyritys ja Suomen parhaat suoramyyjät sekä jaettiin elämäntyöpalkinto (Lifetime Achievement Award). Lue lisää »
