Asma-blogissa
Videoanalytiikan taltioima tunnemyrsky festivaalikävijöistä Ruisrockissa
Annakaisa Anttila, Teea Hurme-Rintala ja Anna Savisaari , Ruisrock & CGI | 05.07.2018Ruisrock kokeili viime jo ”kaudella” ensimmäistä kertaa videoanalytiikkaa festivaalivieraiden tunnetilojen analysoimiseksi. Tuloksena avautui kävijöiden tunneskaalasta tarkkaa dataa, joka toi täysin uuden tason tulevien festivaalien suunnitteluun ja asiakkaiden ymmärtämiseen. Lue lisää blogista »
Asma-blogissa

Tunteet ja digitalisaatio – kohtuuttoman hyvän asiakaspidon salaisuudet
Ilkka Lipasti, Senior Partner , Talent Vectia | 20.06.2018Olemme viimeisen viiden vuoden aikana yrittäneet tutkia yrityksiä, joilla on kosmisen kova kiinnipito asiakkaisiinsa ja samaan aikaan kova kasvu. Yhteistä useille näistä yrityksistä on asiakkaittensa hyvä tunteminen ja aito välittäminen, tai ainakin välittämisen tunteen luominen. Lue lisää blogista »
Asma-blogissa
Monien tuntema tietosuojan ja monen muun osaaja Elina Koivumäki (Lexperience) piti 25.5. EU:n taatusti parhaat GDPR-bileet. Allekirjoittanut sai kunnian pitää juhlassa GDPR-puheen. Kuvan alla on juhlapuhe kokonaisuudessaan. Kukaan ei pahastune vaikka puhe sisältää muutaman juhlan pirtaan mielestäni sopineen rennomman osion. Lue lisää blogista »
Asma-blogissa

Alustatalous elää ihmisymmärryksestä
Jarmo Lipiäinen Head of Customer Insight, COO , Insight360 | 29.05.2018Alusta, joka yhdistää asiakkaan oman datan, tutkimusdatan, kontekstipohjaiset segmentit ja verkkokäyttäytymisen liiketoiminnan ohjausvälineeksi, menestyy varmasti. Menestyvät kasvualustat vetävät puoleensa yleensä uusia kasvualustoja muodostaen edelleen skaalautuvia hyvin toimeentulevia kasvun ekosysteemejä. Koalitiot, vahvat data- ja alustaverkostot sekä osaamisverkostot ovat tämän päivän liiketoiminnan uusi normaali. Lue lisää blogista »
Asma-blogissa
Paras investointi on investointi nykyiseen dataan. Suurin hyöty tulee siitä, kun hyödynnät paremmin sitä dataa, joka sinulla jo on. Osatessasi tämän yhtä hyvin kuin Lasse Viren juoksemisen, voit alkaa rakentaa kyvykkyyksiä ja hallita laajempaa datamassaa vahvan perustuksen päällä. Lue lisää blogista »
Asma-blogissa
Kaiken datamäärän ja fIksujen työkalujen keskellä pää pysyy kasassa, kun tavoite on mitattava ja kohderyhmä on mietitty ennen kuin aletaan juosta. Myös tulosten mittaaminen on helpompaa ja hyödyllisempääkin. Lue lisää blogista »
Smartum on vuonna 1995 perustettu suomalainen perheyritys, joka kehittää hyvinvointia edistäviä ratkaisuja työelämän käyttöön. Myyntisaagan missiona on tehostaa suomalaisten myyjien työtä ja tuplata heidän myyntituloksensa. Lue lisää »
Asma-blogissa
Tilastollisten analyysien perusteella iällä ei pääsääntöisesti ole mitään merkitystä asiakassuhteen pituuteen, arvoon, tai siihen mitä asiakas asiakassuhteeltaan, tuotteelta tai palvelulta haluaa. Asiakkaita erottelevat paremmin muut tekijät. Vanhoja tapoja ja uskomuksia on kuitenkin hankalaa muuttaa. Ikä on edelleen helppo kriteeri, johon turvautua, kun muuta tietoa ei ole tai ei ehditä hankkia. Lue lisää blogista »
”ASML määrittelee asiakkuusmarkkinoinnin tietointensiiviseksi liiketoimintatavaksi ja -kulttuuriksi, jonka keskiössä on asiakas, asiakaskokemus ja asiakasymmärrys. Koko ASML-yhteisössä asiakkaan arvo ymmärretään tarpeeksi syvällisesti ja laajasti. Asiakkuusmarkkinoinnin kokonaisuus on niin kiehtova, että en voinut jättää käyttämättä tilaisuutta osallistua vielä tiiviimmin liiton toimintaan, jossa tukenani ovat kokeneet ja osaavat hallituskollegat ja pätevä ASML:n henkilöstö” Lue lisää »