Asiakkuusmarkkinointiliiton hallitukseen viisi uutta jäsentä
21.04.2021
Tiedote 21.4.2021
ASML:n vuosikokous valitsi liiton hallitukseen eilen viisi uutta jäsentä, jotka ovat:
Hanna Forsström (Director, Head of Brand, Consumer Marketing & CRM, Telia)
Henrik Grannas (Managing Director, Oriflame Finland)
Tea Koivujuuri (Director, Business Lead, Head of Marketing and Communication, OP)
Jari Puhakka (Data Protection Officer, Fonecta)
Niina Ryynänen (SVP and Commercial Director, B2C Sales and Customerships, Sanoma)
Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Keskon Toni Jarimo (Director, Loyalty Concept and Communications) ja varapuheenjohtajana A-lehtien kuluttajamyynnin johtaja Oili Kalm-Parantainen.
”Iso kiitos ASML:n tiimille – haasteellisesta vuodesta huolimatta tiimi on määrätietoisesti edistänyt jäsenyrityksille tärkeitä aiheita ja pitänyt jäsenet ajan tasalla toimintakentän vaatimuksista. Lämpimästi tervetuloa uusille hallituksen jäsenille, upeaa saada jälleen uutta näkemystä vahvaan tiimiimme”, sanoo Toni Jarimo.
Hallituksessa jatkavat Ari Aarnihuhta (SVP, CIO Veikkaus), Pekka Litmanen (Asiakkuusjohtaja, SOK), Saara Pietilä (Head of Marketing Services, Posti) ja Timo Similä (Toimitusjohtaja, Valitut Palat/CIL Suomi) sekä uudelle kolmivuotiskaudelle valittu Bisnoden myyntijohtaja Petteri Miettinen.
”Pandemia-ajan vuosikurimus on kirkastanut globaalisti kahta asiaa: datan, analytiikan ja ennusteiden merkitystä koko yhteiskunnan tasolla ja liiketoiminnassa yrityksen oman datan, omien kanavien ja nopean reagointikyvyn aivan olennaisen tärkeää roolia”, kiteyttää ASML:n toimitusjohtaja Jari Perko.
ASML on tietointensiivisen liiketoiminnan ja markkinoinnin toimialayhteisö, johon kuuluvat Suomen suurimmat asiakkuusmarkkinoijat ja alan palveluntarjoajat.
Lisätietoja
Toni Jarimo, (Director, Loyalty Concept and Communications, Kesko), 050 530 8488, toni.jarimo@kesko.fi
Jari Perko, (toimitusjohtaja, ASML) 040 565 9700, jari@asml.fi