Asiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja 2020:
Vuosittainen bestseller on ilmestynyt
21.01.2020
Millaista on johtaminen palveluammattina? Asiakaskokemus vai henkilöstökokemus edellä? Miten asiakkaan ääni saadaan kuuluviin investointeja mietittäessä? Asiakaskeskeinen johtaminen – mitä se vaatii ja miten se syntyy? Miten saadaan takaraivon tuulikaapista apua luovuuden kriisiin? Miten hyödynnät dataa ihmisiä inspiroivalla tavalla? Kuka söi evästeesi? Myynnin ja markkinoinnin pitkäaikaisen seurustelusuhteen vakinaistaminen: tekoäly pappina?
Muun muassa näihin kysymyksiin löydät vastuksen Asiakkkuusmarkkinoinnin vuosikirjasta, joka on ilmestynyt, ja sen jakelu on alkanut. Vuosikirja postitetaan laajasti ASML-jäsenistöön ja sidosryhmiin osoitteellisena, ja se on perillä kohteessa viimeistään ensi viikon maanantaina eli 27.1. mennessä.